חכם מה הוא עושה כשהוא צריך הלוואה?

עפר גדנקן 1 Comment on חכם מה הוא עושה כשהוא צריך הלוואה?

מצטרף למרכנתיל ונהנה מהצעה לזמן מוגבל של הלוואה עד 50,000 שקלים ללא ריבית בתנאים אטרקטיביים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כבנק שמבין אותך מצוין, מרכנתיל יוצא לקראת חג הפסח עם הצעה לזמן מוגבל של הלוואה עד 50,000 שקלים ללקוחות חדשים ללא ריבית ועד 42 חודשים, שיעמדו בתנאי ההצעה*. בנוסף, מציע מרכנתיל אפשרויות אשראי נוספות בתנאים אטרקטיביים ללקוחות חדשים וגם לקיימים. זאת, לצד ניהול החשבון השוטף בהתאמה אישית ובזמינות מרבית עם תנאים אטרקטיביים שילוו אתכם עם חיוך לחג.

חכמים מצטרפים לקראת פסח למרכנתיל ונהנים מהצעה לזמן מוגבל – הלוואה עד 50,000 ללא ריבית. בנוסף, מציע מרכנתיל אפשרויות אשראי נוספות בתנאים אטרקטיביים ללקוחות חדשים וקיימים. אפשרויות אלו כוללות: אפשרות פריסת הלוואות לטווח של עד 7 שנים גם ללקוחות קיימים, או אפשרות לדחיית תשלומים (גרייס על קרן ההלוואה) עד 6 חודשים גם ללקוחות קיימים.

מר דודי מימון, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית בבנק מרכנתיל: "מבינים אותך מצוין זו לא רק סיסמה, אלא דרך חיים מחייבת. בנק מרכנתיל חרט על דגלו את ההבנה המצוינת של צרכי לקוחותיו, הוא יודע לתת את המענה האולטימטיבי והמותאם ביותר לאורחות החיים המשתנים בין האוכלוסיות ולתקופות מאתגרות כמו זו בה אני נמצאים. סימן ההיכר של הבנק הוא השירות האיכותי והנגיש שהוא מעניק ללקוחותיו המתאפשר באמצעות מערך סניפים רחב, בנקאיים מקצועיים וקשובים ואפשרויות מקוונות רבות. לכל לקוח קיימת האפשרות ליצור קשר ישיר עם הבנקאי המוכר לו בסניף ולקבל פרטים מלאים.  בנוסף לשירות הטלפוני המלא בסניף, מרכנתיל מאפשר לכל לקוחותיו להתקשר גם למוקד הטלפוני – טלבנק ב 3477*. הבנק ממשיך לקדם דרכים לסייע ולהקל על לקוחותיו בכל עת, כל שכן לקראת חג הפסח הבעל"ט, הבנק יזם מספר חלופות משמעותיות המוצעות לזמן מוגבל, ושיש בהן כדי להקל על העומס הפיננסי בתקופה זו."

  • *לתנאי המבצע המלאים יש לפנות לכל אחד מסניפי בנק מרכנתיל
  • אין באמור כדי להוות המלצה או הצעה לקבלת שירות בנקאי, ובכלל זה אינו מהווה המלצה או הצעה להעמדת אשראי, ואינו מהווה ייעוץ או מחליף את שיקול הדעת העצמאי של הלקוח והצורך בבחינה פרטנית של צרכי הלקוח ונתוניו. האמור במאמר זה משקף את דעותיהם והערכותיהם של עורכיו למטרת אינפורמציה בלבד ומובא כחומר רקע בלבד. הניתוח במאמר זה נעשה בהתבסס על מידע אשר פורסם ו/או היה נגיש לכלל הציבור. אי עמידה בפירעון האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.


1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חכם לא מגיע למצב שהוא צריך הלוואה